Bodo/Glimt vs Arsenal: Live stream, TV channel, team news Bodo/Glimt vs Arsenal: Live stream, TV channel, team news and kick-off time for Group A Europa League match. Nyle Smith. 20:00, 10 Oct
Inkludert den nevnte 1. -omgangen mot Zagreb, har Glimt spilt ti kamper. I disse ti kampene har Glimt en målforskjell på -6 i førsteomgangene, og +7 i andreomgangene. Knutsen påpeker først overfor NRK at det er best å oppsummere målforskjellen etter kampene. – Men jeg skjønner hvor du vil hen. Så er det av og til sånn at hvis du begynner å prate veldig mye om det, kan det bli mer en forsterkende faktor. Jeg tror man skal være mer konkret med tanke på hvordan vi blir klar, hvordan vi bygger den rette energien inn i kampene.
Bodo/Glimt vs Arsenal: Livestream, TV-kanal, lagnyheter og Bodo/Glimt vs Arsenal: Livestream, TV-kanal, lagnyheter og avspark for Europa League gruppe A-kamp. Posted On: oktober 11, 2022. 0
(TV!) Arsenal mot Bodø Glimt på tv 6 oktober 2022 - FluidMed Emirates stadium, eller Arsenal stadium som arenaen blir kalt i UEFA-sammenheng grunnet sponsornavnet. Flere supportere bruker heller
TV-sendte kamper - Fotballmoro en blogg om fotball Oversikt over TV-sendte kamper for de neste 3 dagene-med tv kanal selvsagt. NRK TV. Treningslandskamp, kvinner Bodø/Glimt –
Arsenal – Bodø/Glimt| Resultater og høydepunkter | Se Arsenal – Bodø/Glimt på TV og Live stream. TVkampen gir deg full oversikt med tidspunkt, TV-kanal og live stream. Säsong
Bodø/Glimt-spillere trener på Aspmyra foran møtet med Arsenal i Europaligaen. Det velger ikke Arsenal å gjøre. Foto: Daniel Hong Hansen / NRK Det er også Bratseth enig i. – De tenker nok at fotball er fotball. De vil nok spare en del av spillerne som er aller viktigst, og det handler nok også om kunstgresset. De er redd for at det skal skje noe der, sier Bratseth. Han tror Arsenal føler seg rimelig trygge på å vinne gruppen, selv om det skulle oppstår trøbbel i kampen på Aspmyra.
Slik ser du Arsenal mot Bodø/Glimt i kveld - Dagbladet Kl. 21:00 i kveld går startskuddet mellom Arsenal og Bodø/Glimt når de møtes til Champions League og Europa League for sesongen
Det er et synspunkt NRKs fotballekspert Carl-Erik Torp støtter. – Man ser jo at lag i Norge begynner å definere seg som kunstgresslag. Så det er åpenbart at det er forskjell å spille på forskjellige underlag. Han mener underlaget er en klar fordel for Glimt i forkant av hjemmekampen på torsdag. Dét, i tillegg til at Europa-cupkampene i vinterhalvåret i Bodø ofte er kalde. Da José Mourinho og Roma ble utklasset 6-1 på Aspmyra i fjor høst viste gradestokken 2 varmegrader og vindkast på liten til stiv kuling.
Over 300. 000 nordmenn så Arsenal knuse Bodø/GlimtDet melder Kampanje. I Norge er det Viaplay Group som sitter på TV-rettighetene til europaligaen. Kampen ble vist på TV3+ og hadde et gjennomsnitt på 250. 000 seere. Seertoppen var på 329. 000 seere, forteller Viaplay. De vil riktignok ikke oppgi hvor mange som fulgte kampen på sin strømmetjeneste, men forteller til Kampanje at det ble en ny toppnotering.
Dette var for øvrig samme taktikken som Roma gjorde før sjokktapet i fjor høst. – Det overrasker meg at de ikke ønsker å være på arenaen og kjenne på spretten og underlaget. Det er nok en gjennomtenkt plan fra deres side, som har litt med reise og belastning. – Men jeg tror jeg ville likt å kjenne litt på banen før kamp.
Kanskje det er blitt litt for rolig og bedagelig. Jeg vet ikke, jeg har ikke helt svaret, sier Glimt-treneren. MØTTE PRESSEN: Bodø/Glimt-trener Kjetil Knutsen. Foto: Fredrik Varfjell / NTB Han understreker at han nå er optimistisk med tanke på at hjemmelaget skal klare det, istedenfor å lete etter årsaker til hvorfor de ikke har klart det. Likevel har dette vært en trend over en lengre periode.
Bodø/Glimt med imponerende seiersrekke før Arsenal-kampenDenne høsten har Glimt ved flere anledninger hevet seg betraktelig fra 1. - til 2. -omgang. Det gjaldt også under det første oppgjøret mot Arsenal, hvor Knutsen selv trakk likhetstrekk til 1. -omgangen mot Dinamo Zagreb. Søndag, da Sandefjord måtte slås, ledet gjestene til pause før gultrøyene til slutt vant 4-1. – Vi har stilt oss det samme spørsmålet, svarer Knutsen på spørsmål om hvordan de skal snu det. – Er vi urolige til inngangen? Vi er egentlig ferdig med alle forberedelser før kamp. Personlig har det vært en greie for meg at spillerne skal få den roen inn til kamp og finne sin tilnærmling til å være klar.
Siden den gang har de en seiersrekke på 14 kamper på rad. – Jeg tror ikke det er unikt, de aller fleste lag er best på hjemmebane, sa Kjetin Knutsen på pressekonferanse før kampen. – I Europa er det selvølgelig en fordel at vi spiller på kunstgress. Det er jo et hatet underlag. På bortebane er derimot situasjonen en annen. Der har Kjetil Knutsens mannskap kun vunnet 2 kamper på fremmed gress. 7 kamper har endt uavgjort og 8 har endt med tap, viser NRKs gjennomgang. Torsdag kveld gjester Arsenal «fort Aspmyra» i Bodø i Europaligaen.
Bodø/Glimt - Arsenal sammendrag Fotball resultat - Eurosport Stream UEFA Europa League live Fotball kampen mellom Bodø/Glimt og Arsenal med Eurosport. Kampen starter kl. 18:45 den 13. oktober 2022.